2017. május
2017. május 28. írta: Sandybanks

2017. május

Május 1-jén kezdtem hozzá. (Ma már 28-a van.) 

A legfőbb változások: nem eszem édességet és kenyeret. A fehér lisztet kivettem az étrendből. Naponta 5x eszem, apróságokat. Naponta 20 percet kerékpározom.

Május 1-jén 116,7 kg-ot nyomtam.

Május 27-én 111,7 kg-ot.

Szóval az első három hétben 5 kg-t már sikerült leadnom. Ez annyira fellelkesít, hogy elkezdem ezt a blogot írni.

Ide beteszem ilyesztegetésképp a mostani képem. Innen (kicsit többről) indultam.

dscn2565.JPG


Ilyen, ha szemből nézem. Óriás-has.És ilyen oldalról. (Egyéb testrészeimmel nem sokkollak.)

dscn2566.JPG

 

Teszek fel majd később is képeket, leginkább azért, hogy saját magamat emlékeztessem, honnan indultam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sandybanks.blog.hu/api/trackback/id/tr5412546443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása